منتدى نور الحياة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا
منتدى نور الحياة

اخبار . رياضة . فن .فيديو. طب. برامج. موضة. طفل. حوادث. بحث. فيس .بوك . تويتر. يوتيوب. جوجل . ادنس. ربح .نت .افلام . ترانيم . مسرحيات. عظات
 
البوابةالبوابة  اليوميةاليومية  الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 جوزي بدا ياخد باله

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
وردة المنتدى
مديرة الموقع
مديرة الموقع
avatar

عدد المساهمات : 10279
نقاط : 25000
السٌّمعَة : 213
تاريخ التسجيل : 24/07/2012
الدولة : مصر

مُساهمةموضوع: جوزي بدا ياخد باله   الجمعة أكتوبر 26, 2012 7:15 pm

جوزي بدا ياخد باله

10/15/2012 5:13 PM



السلام عليكم فضفضة

أنا متزوجة من سنتين من راجل أرمل وعنده طفل عمره 6سنين ولما عرض علية
الجواز قال لي ان ابنه هيعيش معانا نظرا لظروف والدته الصحية وكبر سنها
والصراحة أنا وافقت في الاول عشان كنت بحبه لكن مع الوقت ابتديت استغلس
ابنه جدا لدرجة اني أهملت في رعايته ومذاكرته في النهاية بقول لنفسي ده مش
ابني وانا اتعب نفسي معاه ليه ،، أنا عارفة اني ممكن تقولي علية قاسية او
مرات اب مفترية لكن المثل بيقول يا مربي في غير ولدك يا باني في غير ملكك
والمشكلة ان جوزي بدا ياخد باله والخناقات كامن بدات ودايما بيفكرني
بالاتفاق اللي كان بيننا وان لولا موافقتي مكنش هيتجوزني خالص .. أنا مش
عارفة اعمل ايه عشان اقنعه يودي الولد يعيش مع جدته او اي حد من قرايبه ..
ارجو الرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مودى الشقية
عضو ذهبى
عضو  ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 333
نقاط : 2493
السٌّمعَة : 10
تاريخ التسجيل : 27/06/2012
الدولة : مصر

مُساهمةموضوع: رد: جوزي بدا ياخد باله   الخميس نوفمبر 22, 2012 10:17 am

موضوعك رائع جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مارينا قمر المنتدى
مديرة الموقع
مديرة الموقع
avatar




عدد المساهمات : 15109
نقاط : 27114
السٌّمعَة : 144
تاريخ التسجيل : 27/06/2012
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: جوزي بدا ياخد باله   الأحد أكتوبر 13, 2013 9:20 pm

شكرا على الموضوع القيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سامية بنت الفادى
مشرفة عامة
مشرفة عامة
avatar

عدد المساهمات : 2960
نقاط : 6363
السٌّمعَة : 29
تاريخ التسجيل : 02/12/2012

مُساهمةموضوع: رد: جوزي بدا ياخد باله   الجمعة ديسمبر 27, 2013 4:40 pm

مجهود رائع منك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
جوزي بدا ياخد باله
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى نور الحياة  :: منتديات تشات ومواضيع عامه - Chat Forums and general topics :: فضفضة - احكيلنا حكايتك-
انتقل الى: