منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

أهلا وسهلا بك إلى منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع :: منتديات تشات ومواضيع عامه - Chat Forums and general topics :: إحكى من قلبك - Vdvd and Ehky of your heart

صفحات الموضوعانتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
شاطر

الجمعة أكتوبر 18, 2013 12:28 pm
المشاركة رقم:
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

مُساهمةموضوع: خطيبتي مستلطخاني اية الحل

خطيبتي مستلطخاني اية الحل

السلام عليكم ورحمة الله 
انا خاطب بقالي اربع شهور وخطوبتي  تمت بشكل تقليدي صالونات يعني .. المهم في اول الخطوبة لاحظت ان البنت مش مرحبة اوي فقلت يمكن مش متعودة علية أو مكسوفة لكن بعد ما خرجنا كذا مرة اكتشفت واحنا قاعدين في مكان واجي اسيبها و ادخل الحمام .. وأنا راجع الاقيها بتتكلم في الموبايل وأول ما اقرب تنهي المكالمة .. لقيتها بتعمل كدة كذا مرة وبصراحة انا شكيت وقلقت لان الحركة باينة جدا ، سألتها مرتين عن الحكاية دي تقولي مفيش حاجة دي صدفة .. بعد الموقف ده قصدت اعملها كمين فخرجنا واخترت مكان الجلوس بحيث اول ما أجي أقوم أبقى في اتجاه يصعب انها تشوفني منه وحصل فعلا .. لكن المرة دي قصدت أغيب عليها شوية باي حجة ووقفت من بعيد أراقبها لقيتها عملت مكالمة فعلا بس المرة دي فضلت تتلفت حواليها فانا قلت يمكن بتشوفني جاي ولا لا .. لكن للأسف الموضوع طلع كالاتي .. لقيت الست هانم فجأة وهية قاعدة جالها شاب أتكلم معاها وهية عمالة تبص حواليها بهيستيريا والشاب مش عايز يمشي وأكنه من طريقة حركاته انها مش صدفة أو واحد بيسال على حاجة لا ده واحد يعرفها .. المهم جيت اروحلهم بسرعة كان هوة مشي ما لحقتهوش .. طبعا واجهتها بالموضوع فقالت أيوة أيوة ده كان خطيبي بس محصلش نصيب .. انا قلتلها طيب ولما هوة كدة بيكلمك ليه هوة مش عارف انك قاعدة مع خطيبك فوقعت في الكلام وقالت ايه .. اصله كان قاعد في المكان هنا صدفة ولما شافني حب يسلم فانا قلتلها .. يعني كان شايف انك قاعدة معايا وبرغم كدة استغل فرصة عدم وجودي وجه كلمك وبصراحة رحت مهزاها وشاتمها مع اني عمري ما بشتم لكن طلعت عن شعوري لأني حسيت انها مستلطخاني .. المهم روحتها بيتها بعد ما الخروجة باظت وقال ايه هية دلوقتي اللي مقموصة مني وطالبة تفسخ الخطوبة وأنا بصراحة ابتديت تحبها شوية بس الموقف ده محسسني انها لسة على علاقة بيه وحاسس انه كان جاي وراها مخصوص ويمكن هية دي التلفونات اللي كانت بتعلمها معاه اول ما أقوم .. ده أكيد .. انا دلوقتي مش عارف افسخ الخطوبة ولا اضغط على نفسي علشان امشي الموضوع ولا ايه خصوصا انا سألتها كذا مرة انتي لسة تعرفيه تقولي لا دي مجرد صدفة بس انا قلبي حاسس بغير كدة .. ارجو الحل سريعا لأني متوتر وقلقان ومتغاظ جدا .

الموضوع الأصلي : خطيبتي مستلطخاني اية الحل // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مريم بنت الملك

توقيع : مريم بنت الملك

الأحد أكتوبر 20, 2013 12:18 pm
المشاركة رقم:
مدير الموقع
مدير الموقع

مُساهمةموضوع: رد: خطيبتي مستلطخاني اية الحل

طرحت فابدعت

دمت ودام عطائك

ودائما بأنتظار جديدك الشيق

لك خالص تحياتي

الموضوع الأصلي : خطيبتي مستلطخاني اية الحل // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: امين

توقيع : امين

المصدر: منتديات النور والظلمة

الأحد أكتوبر 20, 2013 5:42 pm
المشاركة رقم:
عضو مميز
عضو مميز

شكرا لموضوعاتك الهامة

الموضوع الأصلي : خطيبتي مستلطخاني اية الحل // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: joash

توقيع : joash

حبيبتى ...
اذا امسكتى سيفك لتقتلينى .......
احذرى ان تجرحى يدك فتؤلمينى ........

الأحد أكتوبر 20, 2013 6:31 pm
المشاركة رقم:
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

نورتوا الموضوع

الموضوع الأصلي : خطيبتي مستلطخاني اية الحل // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مريم بنت الملك

توقيع : مريم بنت الملك

السبت يوليو 26, 2014 5:15 pm
المشاركة رقم:
عضو مميز
عضو مميز

الموضوع الأصلي : خطيبتي مستلطخاني اية الحل // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: عصام بكار

توقيع : عصام بكار

صفحات الموضوعانتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

الــرد الســـريـع
..