منتدى نور الحياة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

منتدى نور الحياة

اخبار . رياضة . فن .فيديو. طب. برامج. موضة. طفل. حوادث. بحث. فيس .بوك . تويتر. يوتيوب. جوجل . ادنس. ربح .نت .افلام . ترانيم . مسرحيات. عظات

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

ينفع كدة عايزني خدامه لعياله !

انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
مريم بنت الملك
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

مُساهمةموضوع: ينفع كدة عايزني خدامه لعياله !   الجمعة أكتوبر 18, 2013 1:17 pm

السلام عليكم ، 
مشكلتي أني مطلقة وبقالي حوالي 3 سنين عايشة مع أهلي وكعادة كل الأهل بيزنوا على ارتباطي مرة تانية ، وكل ما حد يتقدم الموضوع كان بيبوظ لظروف كتير ومع الوقت أهلي ابتدوا يضغطوا علية اكتر نفسهم يشوفوني في بيتي وطبعا كنا بنتخانق كتير بسبب الموضوع ده ومن قرفي رضيت مؤقتا براجل كان متزوج وله بنت وولدين ، قلت لنفسي إيه المشكلة أنا أحاول أطول في مرحلة الخطوبة على قد ما اقدر عشان اكتشفه اكتر لكن المصيبة ان الراجل ده كل كلامه معايا توصية على أولاده وتوصية على همة بيحبوا إيه ويكرهوا إيه حتى الأكل بيقول لي على البنت أنها نباتية والأولاد أكلهم عادي .. وهكذا .. من الآخر  الراجل ده عايز خدامه لعياله ده ولا مرة واحدة كلمني عن نفسه ولا عن علاقتنا ولا المستقبل المهبب ده هنعيشه ازاي .. لا وايه بيتشرط ويقوللي لما والدة الأولاد تيجي تزورهم روحي انتي لأهلك عشان يبقوا الأولاد حاسين بحرية مع والدتهم .. طبعا أنا سمعت كدة كنت هتشل فيها .. ده غير كمان انه عايزني اسيب الشغل نهائيا بلا رجعة عشان أفضى لأولاده وعلى فكرة أنا من جوازي الأول مكنش عندي أولاد ولما جيت أساله يا ترى هنجيب أولاد بعد قد إيه من الجواز ؟ حسيت من كلامه انه بيتهرب وساب الكلام عايم اللي هوة إيه .. ربنا يسهل ان شاء الله ما تقاطعيش بس ، المهم ده باختصار اللي بيدور بيني وبينه ومشكلتي دلوقتي لو فتحت موضوع فسخ الارتباط ده أهلي هيقلبوا الدنيا على دماغي لأني رفضت قبله كتير لتشابه الأسباب وأسوأ منها كمان ، اعمل إيه وياريت الحل بأسرع وقت لأني عيشتي سودة من كل الأطراف وعلى فكرة أنا في اول الثلاثين يعني اعتقد أني لسة صغيرة معرفتش أهلي مستعجلين على إيه ! على الهم ؟ أسفة أني طولت وشكرا جزيلا .
مارينا قمر المنتدى
مديرة الموقع
مديرة الموقع

مُساهمةموضوع: رد: ينفع كدة عايزني خدامه لعياله !   الجمعة أكتوبر 18, 2013 8:07 pm

تسلم الايادى موضوع روعة
وردة المنتدى
مديرة الموقع
مديرة الموقع

مُساهمةموضوع: رد: ينفع كدة عايزني خدامه لعياله !   السبت أكتوبر 19, 2013 9:49 am

تسلمى يا قمر
امين
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: ينفع كدة عايزني خدامه لعياله !   السبت أكتوبر 19, 2013 11:24 am

شكرا لك على المشاركة
موضوع رائع و مفيد
لك مني كل التقديــر
مريم بنت الملك
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

مُساهمةموضوع: رد: ينفع كدة عايزني خدامه لعياله !   الأحد أكتوبر 20, 2013 6:51 pm

نورتوا الموضوع

ينفع كدة عايزني خدامه لعياله !
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية