منتدى نور الحياة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا
منتدى نور الحياة

اخبار . رياضة . فن .فيديو. طب. برامج. موضة. طفل. حوادث. بحث. فيس .بوك . تويتر. يوتيوب. جوجل . ادنس. ربح .نت .افلام . ترانيم . مسرحيات. عظات

البوابةالبوابة  اليوميةاليومية  الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

فكرة برضوا يجدد نشاطه أحسن ما يبص برة

انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
مريم بنت الملك
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

مُساهمةموضوع: فكرة برضوا يجدد نشاطه أحسن ما يبص برة    الجمعة أكتوبر 18, 2013 2:47 pm

صباح الخير
انا قلت أبعت مشكلتي لعل وعسى حد يرد رد افهمه من رجالة مصر الحلوين (انا بتريق طبعا) .. مع ان الرجل المصري بقى صعب جداً زي جوزي لكن ما يجراش حاجة ممكن يفيدوني بحل على اعتبار أنهم رجالة زي بعض ههههههه ..طيب .. 
دلوقتي المشكلة باختصار اني زوجة لإنسان يدعي انه راجل من ثلاث سنوات وليه منه ولدين ولاحظت من فترة قريبة انه غاوي يتفرج على أفلام إباحية .. في الأول ما كنتش مركزة معاه وقلت بيني وبين نفسي يمكن الراجل بيجدد نشاطه اهو أحسن من البص برة .. ارحم يعني مش أحسن بالمعنى .. لكن في مرة من المرات في ساعة سودة عديت من قدامه بالصدفة وكنت مخلصة شغل البيت لمحت منظر غريب على الكمبيوتر انه بيتفرج على فيلم من دول لكنه رجالة مع بعض ( شواذ يعني ) في ساعتها دبيت الخناقة المعتبرة واستغربت جداً انه بيميل للفرجة على نفس جنسه وده قلقني اكتر ووترني وبعد الخناقة ما طلعناش بحاجة غير جملة واحدة قالها ملكيش دعوة انا حر في مزاجي فالخناقة زادت على اثر الكلمة دي ودلوقتي إحنا عايشين متخاصمين لا انا فاهمة عمل كدة ليه ولا قادرة اسكت اكتر من كدة .. حلوها بقى .
joash
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: فكرة برضوا يجدد نشاطه أحسن ما يبص برة    الجمعة أكتوبر 18, 2013 2:56 pm

لابد من علاج نفسى او عضوى حسب حالته
مارينا قمر المنتدى
مديرة الموقع
مديرة الموقع

مُساهمةموضوع: رد: فكرة برضوا يجدد نشاطه أحسن ما يبص برة    الجمعة أكتوبر 18, 2013 7:36 pm

تسلم الايادى موضوع روعة
عصام بكار
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: فكرة برضوا يجدد نشاطه أحسن ما يبص برة    السبت يوليو 26, 2014 5:04 pm

علا المصرى
مشرفة
مشرفة

مُساهمةموضوع: رد: فكرة برضوا يجدد نشاطه أحسن ما يبص برة    السبت يوليو 26, 2014 6:07 pm

يدوم عطائك وتالقك وابداعك
تحياتى لشخصك الكريم
دمت بكل الخير
فيض ودى

فكرة برضوا يجدد نشاطه أحسن ما يبص برة
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية