منتدى نور الحياة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

منتدى نور الحياة

اخبار . رياضة . فن .فيديو. طب. برامج. موضة. طفل. حوادث. بحث. فيس .بوك . تويتر. يوتيوب. جوجل . ادنس. ربح .نت .افلام . ترانيم . مسرحيات. عظات

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

ساعدونى محتار بين مراتي وحبيبتي

كاتب الموضوعرسالة
مريم بنت الملك
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

مُساهمةموضوع: ساعدونى محتار بين مراتي وحبيبتي   الأربعاء يناير 22, 2014 5:53 pm

السلام عليكم ،

مشكلتي بتتلخص في أني زوج من حوالي ثلاث سنوات .. اتجوزت من إنسانة كويسة بنت ناس فيها معظم صفات الزوجة اللي يتمناها أي راجل بصراحة .. لكن انا قبل ما اتجوز كنت بحب واحدة حب جنوني لمدة كذا سنة لكن للأسف ما حصلش نصيب ومش هدخل في التفاصيل لانها مش مهمة دلوقتي ، المهم .. بعد ما افترقنا واتجوزت انا .. قابلتها بالصدفة في بنك وعرفت أنها شغالة في نفس البنك اللي انا بتعامل معاه واخدنا وادينا في الكلام ورجعنا الذكريات وبصراحة حسيت أنها واحشاني جداً واخدت منها معاد واتقابلنا وكررت معاها المواعيد والمقابلات وفي كل مرة بقابلها كنت بحس بانجذاب ناحيتها اكتر وحب زمان اكنه رجع بقوة لدرجة أني بفكر جديا أني اتجوزها لكن انا لسة ما صارحتهاش بكده وهية عارفة أني اتجوزت لكن لسة معنديش أولاد .. كلامنا كله بيدور حوالين ذكريات زمان وقد إيه انا مفتقدها وقد إيه كان لازم نصمد علشان نتجوز وهية قاعدة بتسمعني باهتمام لكن لسة ما سمعتش منها أي رد أو تلميح .. وخايف افتح معاها الموضوع بشكل مباشر اخسرها تاني لأي سبب خصوصا أني مش عارف لسة هية مرت بايه في حياتها .. ودلوقتي من فضلكم ساعدوني في أخذ القرار لان كمان مراتي إنسانة كويسة وصعب علية أحس أني بظلمها أو اجرحها باني أتجوز عليها .. وشكرا جزيلا .
مارينا قمر المنتدى
مديرة الموقع
مديرة الموقع

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى محتار بين مراتي وحبيبتي   الأربعاء أبريل 30, 2014 7:42 pm

تسلم ايدك موضوع روووووووووووووووعة
علا المصرى
مشرفة
مشرفة

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى محتار بين مراتي وحبيبتي   الإثنين مايو 12, 2014 8:41 pm

الهام اخت علا
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى محتار بين مراتي وحبيبتي   السبت يوليو 05, 2014 4:19 am

مجهود رائع جدااااااا تسلم ايدك 

ساعدونى محتار بين مراتي وحبيبتي
صفحة 1 من اصل 1