منتدى نور الحياة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

منتدى نور الحياة

اخبار . رياضة . فن .فيديو. طب. برامج. موضة. طفل. حوادث. بحث. فيس .بوك . تويتر. يوتيوب. جوجل . ادنس. ربح .نت .افلام . ترانيم . مسرحيات. عظات

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

جنسيا .. ( مش على مزاجي ) دة معقول

كاتب الموضوعرسالة
مريم بنت الملك
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

مُساهمةموضوع: جنسيا .. ( مش على مزاجي ) دة معقول   الأربعاء يناير 22, 2014 6:00 pm

انا متزوج من سبع شهور ومش عارف ليه حاسس أني قرفان من زوجتي ومش قادر أكمل معاها ولا مرة علاقة خاصة وهية مستغربة بس انا بتحجج بحاجات كتير لكن صعب كل مرة بحجة !! .. مش قادر احدد السبب بالظبط لكن اللي ملاحظه جداً أنها مش على مزاجي اوي من النواحي الجنسية ويمكن يكون ده سبب النفور منها الله اعلم .. وفيه حاجة تانية يمكن كمان تبقى السبب .. موضوع الاهتمام بالمظهر العام والنظافة مش اوي بصراحة .. هية يمكن تكون مش شاطرة مثلا في الأمور النسائية دي !!!! بصراحة خايف افاتحها في الموضوع تقلب غم وخصوصا أني مش طايق لله في لله كده .. ياريت لو حد يصور علية لأني حاسس أني لا يمكن أكمل بالمنظر ده وفرصة لسة ما عندناش عيال ..
مارينا قمر المنتدى
مديرة الموقع
مديرة الموقع

مُساهمةموضوع: رد: جنسيا .. ( مش على مزاجي ) دة معقول   الأربعاء أبريل 30, 2014 7:41 pm

تسلم ايدك موضوع روووووووووووووووعة
علا المصرى
مشرفة
مشرفة

مُساهمةموضوع: رد: جنسيا .. ( مش على مزاجي ) دة معقول   الإثنين مايو 12, 2014 8:42 pm

جنسيا .. ( مش على مزاجي ) دة معقول
صفحة 1 من اصل 1