منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

أهلا وسهلا بك إلى منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع :: عالم الأسرة والمجتمع - Family and community world :: الحياة الزوجية - Married life

صفحات الموضوعانتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
شاطر

الثلاثاء مارس 18, 2014 2:09 pm
المشاركة رقم:
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: ليس له رغبة في الجماع

ليس له رغبة في الجماع

انا متزوجة من  9شهور وكنت مطلقه من قبل وصبرت سنوات طويله حتى احصل على الحلال وتزوجت برجل عمره 55عاما لايحصل جماع بيننا الا نادر جدا وتكون المبادرة منى اتقرب اليه يقول ليس عندى مزاج واذا تم الجماع دون مقدمات ويكون 5دقائق فقط ماذا افعل اشعر بالهانه معه ولااستطيع الطلاق لانى مطلقه من قبل اشعر اننى لست انثى مثل النساء مع انى اتزين واتودد اليه دون فائدة

الموضوع الأصلي : ليس له رغبة في الجماع // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام ميمى

توقيع : مدام ميمى

الأربعاء مارس 19, 2014 9:42 am
المشاركة رقم:
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمةموضوع: رد: ليس له رغبة في الجماع

ليس له رغبة في الجماع

الأخت الفاضلة صاحبة المشكلة – انتي عملتي كل اللي في وسعك – اديله فرصة يشتاق ليكي ودايما شوقيه ليكي – حاولي تغيري من الروتين – اخرجوا اتفسحوا اعملوا زيارات – غيروا الاماكن جددوا حياتكم – دايما قدمي له المنشطات المقوية والاكل والفيتامينات والنت مليان ويعلمك – وكل عام وانتم بخير – واتمني لكم التوفيق

الموضوع الأصلي : ليس له رغبة في الجماع // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام سحر

توقيع : مدام سحر

الأربعاء مارس 19, 2014 9:43 am
المشاركة رقم:
عضو فضى
عضو فضى

ليس له رغبة في الجماع

الانسان كلما تقدم في العمر كلما قلت شهوته الجنسية
زوجك وصل سن اليأس متل الستات يلي راحت عليها الدورةالشهرية
يعني معذور
بتقدري تعطي لزوجك منشطات و وقتها بتاخذي فرصتك

الموضوع الأصلي : ليس له رغبة في الجماع // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام سحر

توقيع : مدام سحر

السبت مارس 22, 2014 8:45 am
المشاركة رقم:
عضو برونزى
عضو برونزى

ليس له رغبة في الجماع

اولا انا اعرف شعورك ومدى احترامك لنفسك لان اتكلمت فى موضوعات مشابه جدا بموضوعات من الطرفين ولنفس الاسباب بس فيه حاجات ناقصه فى الموضوع كنت حابب انى اعرفها اكتر ولكنى احترم حريتك الشخصيه طبعا هى حاجاة عاديه يعنى انتى كام سنه هل انتى مليانه مثلا ولا رشيقه جمليه ولا عادى وا قل من العادى يعنى حاجات من دى كمان هل هو متزوج من اخرى وولو مش متزوج ايه سبب الطلاق مثلا يعنى معلومات زى كدة ……. لكن على حسب انى سمعته منك الان واضح من كلامك
ان زوجك لا يشعر بالرغبه الجنسيه نهائى ناحيتك وكمان ممكن يكون عنده مرض مثلا ومش عايز يقولك عليه او يكون فعلا مالوش فى موضوع الجنس حاولى بجد تقربى منه وتعرفى ليه مش بيشعر ناحيتك بالرغبه ولا هو كان متزوج بس عشان عايز واحدى تطبخ وتغسل وتمسح وبس
شوفى ايه الى ممكن يكون مضايقه مثلا وحالوى تفهميه كويس
ربنا يوفقكم بجد واتمنالك التوفيق ……….. لو فيه جديد ارجو انى اعرف لعل وعسى نقدر نحل موضوعاتك بجد ويكفنى انك انسانة محترمه بجد وبتحافظى على نفسك
اشوفك على خير ان شاء الله

الموضوع الأصلي : ليس له رغبة في الجماع // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام صفاء

توقيع : مدام صفاء

السبت مارس 22, 2014 8:45 am
المشاركة رقم:
عضو برونزى
عضو برونزى

ليس له رغبة في الجماع

اغريه وتعطري له وارتدي ملابس مثيرة وافعلي كل ما تستطيعين لاغوائه ولا تفقدي الأمل وممكن تكوني أنت البادئة في القبلات واللمس و … وسوف يحب كل ما تقومين به أنداك سوف يمارس معك الجنس بعد المقدمات طبعا .
واصبري فان الله مع الصابرين ولاتخبري أي شخص ولو كان من العائلة بهدا المشكل والله سبحانه وتعالى سوف يفك كربك عاجلا

الموضوع الأصلي : ليس له رغبة في الجماع // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام صفاء

توقيع : مدام صفاء

صفحات الموضوعانتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

الــرد الســـريـع
..