منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

أهلا وسهلا بك إلى منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع :: عالم الأسرة والمجتمع - Family and community world :: الحياة الزوجية - Married life

صفحات الموضوعانتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
شاطر

الثلاثاء مارس 18, 2014 2:18 pm
المشاركة رقم:
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: طول فترة الجماع

طول فترة الجماع

المشكلة بكل بساطة انا عريس جديد خبرتى فى الحياة الزوجية بكتسبها مع مرور الوقت وزوجتى بتشكو من طول فترة الجماع معها وان دة مش طبيعى والصراحة مش عارف اعمل اية وانا لسة فى اول شهر جواز مليش تجارب سابقة ومش عايز اروح للدكتور فى الوقت دة لان اللى هيشفى يقعد يخمن ويتكلم وانا عايش فى مصر فى مجتمع ريفى يعنى كلة عارف بعضة ومش عايز امارس العادة السرية  لانى ممارستهاش وانا عازب يبقى ينفع امارسها وانا متزوج
يا ريت الحل بسرعة ولو فية نصائح يبقى شكرا والمؤمن للمؤمن كالبنيان المرصوص اذا اشتكى منة عضو تداعى له باقى الأعضاء

الموضوع الأصلي : طول فترة الجماع // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام ميمى

توقيع : مدام ميمى

الأربعاء مارس 19, 2014 9:26 am
المشاركة رقم:
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمةموضوع: رد: طول فترة الجماع

طول فترة الجماع

متخفش انامتجوزة  بس محصليش الكلام دة الا بعد الانجاب فذهبت للدكتورة وقلتلها على اللى بيحصل كتبيتلى على جل لانى ببقى ناشفة اما بالنسبة للالتهابات فدتنى لبوس مهبلى وانصحك متجبوش لانى اتبهدلت كتير منة ومفيش فايدة بس قالتلى حاجةواحدة حل كل اللى انا فية دة فى ايد جوزى لانة لو قالى كلمة مع همسة مع اى حاجة تحسسنى بانثتى كنت هبقى عادى لا هيبقى فى التهابات ولا جفاف لان لو فى سائل عمر ماهيكون فى التهابات فكل دة فى ايدك انت وربنا يسعدكم

الموضوع الأصلي : طول فترة الجماع // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام سحر

توقيع : مدام سحر

الأربعاء مارس 19, 2014 9:26 am
المشاركة رقم:
عضو فضى
عضو فضى

طول فترة الجماع

نصيحة من الآخر اخى…المراة عبارة عن احاسيس ومشاعر..اشعرها بحبك الجارف لها وانها هى الملكة المتوجة على عرش قلبك .تكلم معها بمعسول الكلام .ركز عينيك فى عينيها لتجعلها تغرق فى بحور عينيك امسك يدها بحنان وادنوها منك اكثر واكثر مركزا عينيك ف عينها وتامل فى جسدها واشعرها بجسدها وانوثتها الطاغية سوف تذوب من الكلام وتسرح فى وادى الخيال وتجد ان اعصابها لانت والرغبة عندها تزداد اشتعالا .احتوى جسدها واحضنها بقوة تجد انها لانت وذابت وخرت قواها واستجابت لاى فعل ..استنى لسه ماتتهور اخى.قبل شفتيها داعب جسدها من اخمص قدمها وحتى خصال شعرها..خذ وقتك وستجد انها لاحول لها ولا قوة ثم بعد ذلك انت عارف.اتــــــهــور بس حاسب لتتعور..ادعيلى بقى

الموضوع الأصلي : طول فترة الجماع // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام سحر

توقيع : مدام سحر

السبت مارس 22, 2014 9:07 am
المشاركة رقم:
عضو برونزى
عضو برونزى

طول فترة الجماع

الواضح انها بتتألم لآنك بتستعجل العلاقة الحمبمة من غير مداعبة قبلات ولمسات
وكلام يدوب الصخر روح الصيدلية واشترى مرهم جبل وكان لازم تستخدمه من يوم الدخلة
لأنك فى الأساس دخلت اول يوم جامد وعورتها وبسبب الممارسة الخاطئة مرات ومرات وألام الجماع
اصبعت تكره الجماع جرب المرهم دا مرهم جيل لليلة الدخلة ومرهم للإلتهابات المهبلية
الطاهرية وممكن تحتاج الى لبوس مهبلى داخلى للإلتهابات الداخلية ودا شئ عادى لأن المرأة مخلوق حساس رقيق لتكون عرضة للإلتهابات والدنيا شتا وبرد
والحديث عن سيدنا محمد عليه الصلاة والسلام لاتلقو بأنفسكم كالبهائم يعنى لازم تداعب وتدلع وتقبل كل جزء فى جسدها دى حلالك وانت حلالها استمتعو ببعض وانت هتحس هى امتى هتبئى جاهزة للإيلاج كل إمرأة يوجد فى جسدها نقطة سحرية تجعلها تحلق فى السماء انت الى هتكتشفها وحاول تغير كل شوية الوضع الى بتعمله انت هتستمتع وهى كمان لحد متعرف الى بيسعدها ويسعدك
واتمنالك ولها السعادة الدائمة

الموضوع الأصلي : طول فترة الجماع // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام صفاء

توقيع : مدام صفاء

السبت مارس 22, 2014 9:08 am
المشاركة رقم:
عضو برونزى
عضو برونزى

طول فترة الجماع

اخى الفاضل انت لم توضح فترة الجماع اد أيه ممكن تكون عادية وغير طويلة ولاكن من وجهة نظرك انت وزوجتك انها طويلة فكان يجب ان توضح … ولاكن لابد ان تفهم شىء هام جدا ان الجنس بين الزوج وزوجته ليس عملية ايلاج فقط … لابد ان تعرف بأن ألايلاج يجب ان لا يزيد عن 10% من وقت الجماع وال 90% الباقين تكون مداعبات بكل الطرق من شعرها حتى اصابع رجليها … وعشانك عريس جديد حوضحلك شوية وانت افهم … قبلات بكل انواعها مداعبة كل جسمها بشفايفك وطبعا مداعبات ورضاعة للصدر … بصراحةحاجات كتير لو قلتها مش حتتعرض ولاكن لابد ان تفهم بان جنس الايلاج فقط هو جنس الحيوانات .. اما بالنسبة لجنس البشر فهو فن وفن وفن ومتعة ومداعبات … كى تمتع زوجتك ولا تجعلها تكره الجنس

الموضوع الأصلي : طول فترة الجماع // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام صفاء

توقيع : مدام صفاء

صفحات الموضوعانتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

الــرد الســـريـع
..