منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

أهلا وسهلا بك إلى منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع :: عالم الأسرة والمجتمع - Family and community world :: الحياة الزوجية - Married life

صفحات الموضوعانتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
شاطر

الثلاثاء مارس 18, 2014 2:21 pm
المشاركة رقم:
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: مشكلتي مع ابن الجيران

مشكلتي مع ابن الجيران

انا مشكلتي اني متزوجة من عشر سنوات بس مش عارفة ليش عندي او يمكن عند زوجي مشاكلة البرود الجنسي للغاية يعني بصراحة مش عارفة ايه هو المتعه الجنسية الحقيقة بس في عندي مشكلة اكبر منها اني عملتها مع ابن الجيران واستمتعت جدا خالص اكتر من زوجي بس اعمل ايه ارجوكم اخوتي

الموضوع الأصلي : مشكلتي مع ابن الجيران // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام ميمى

توقيع : مدام ميمى

الأربعاء مارس 19, 2014 9:21 am
المشاركة رقم:
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمةموضوع: رد: مشكلتي مع ابن الجيران

مشكلتي مع ابن الجيران

حاجة وحدة بس عايزة اقولها انتى بتقولى معرفش مين عندة برود انا او زوجى ومعرفش اية المتعة الحقيقية لا والله انتى تعرفي كويس ولاكن دة نوع من الاستهبال والكدب على النفس بااختصار انتى جوزك قدم وعايزة تجديد ودايما التجديد بيجيب اثارة ودايما الحرام طعمة احلى واثارتة اقوى استغفرى ربنا كلنا بشر وبنغلط بس ابعدى عن الى انتى فية

الموضوع الأصلي : مشكلتي مع ابن الجيران // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام سحر

توقيع : مدام سحر

الأربعاء مارس 19, 2014 9:22 am
المشاركة رقم:
عضو فضى
عضو فضى

مشكلتي مع ابن الجيران

والله العظيم ليأتي عليك يوم وتقولي ندمت وما كنت عارفة باعمل كده ليه ، اقول لزوجي ولا ايه ، انا تبت لربنا خلاص ، انا كنت تعبانة نفسية ، انا وانا وانا ، دي يا سيدتي خطوات الشيطان
اقسم لك بالله ان لا متعة خارح الزواج الحلال ، يا تستمتعي غصب عنك مع زوجك ، يا تشوفي ليك علاج عند دكتورة ، يا تقولي لزوجك طلقني
احسن من ان ذبحك ويحرمك اولادك يوما ما
انا احس انك مش ندمانة بالعكس متأثرة جداً من العلاقة الحرام
لحقي نفسك وتوبي لله اولاً يمكن تموتي وانتي على ذنب
الله يستر علينا وعليكم اعراضنا

الموضوع الأصلي : مشكلتي مع ابن الجيران // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام سحر

توقيع : مدام سحر

السبت مارس 22, 2014 9:13 am
المشاركة رقم:
عضو برونزى
عضو برونزى

مشكلتي مع ابن الجيران

انتي يا بنت الناس بتستاهلي حرق ……… وعندك احساس لتحسي انو بارد معك ……استغفري الله لعملتك وفكري بعائلتك واهلك

الموضوع الأصلي : مشكلتي مع ابن الجيران // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام صفاء

توقيع : مدام صفاء

السبت مارس 22, 2014 9:14 am
المشاركة رقم:
عضو برونزى
عضو برونزى

مشكلتي مع ابن الجيران

انا على فكرة حاسة بيكى لانى متجوزة من 4 سنين ومش بستمتع بالجنس ابدا مع جوزى الله اعلم العيب فين فينا اومين صاحبة وفعلا دية مشكلة كبيرة جدا وللاسف احنا اتربينا على عادات وتقليد تخلينا نتكسف نتكلم ولو اتكلمنا بنتكلم مرة واحدة ومش بنكرر الكلام تانى وبنستسلم للامر الواقع والشيطان بيشغلنا بامور تانية ياعنى يحبى انسان تانى غير جوزك او تتخيللى واحد تانى مع جوزك عمرك ما شوفتية ولا تعرفية او تدخللى تكلمى على النت وبس او ——–الخ بصى اولا حوللى ترضى ربنا وتدعى انة يسترك وما يفضحك وكمان فكرى كويس ترضى تطلاقى وتجوزى اى شخص تانى لو تقدرى يبقى دة احسن حل ليكى ولية ولو مش قادرة يبقى انتى بتحبى جوزك وابنك اكتر من الجنس واختارتيهم لانك عاوزهم وربنا يقويكى ويقوينا معاكى وربنا يستر جميع المسلمين والمسلمات يارب

الموضوع الأصلي : مشكلتي مع ابن الجيران // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام صفاء

توقيع : مدام صفاء

صفحات الموضوعانتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

الــرد الســـريـع
..