منتدى نور الحياة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا
منتدى نور الحياة

اخبار . رياضة . فن .فيديو. طب. برامج. موضة. طفل. حوادث. بحث. فيس .بوك . تويتر. يوتيوب. جوجل . ادنس. ربح .نت .افلام . ترانيم . مسرحيات. عظات

البوابةالبوابة  اليوميةاليومية  الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

الرجالة كده ولا بختي اللي مايل ؟!

كاتب الموضوعرسالة
مريم بنت الملك
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

مُساهمةموضوع: الرجالة كده ولا بختي اللي مايل ؟!    السبت مارس 22, 2014 2:09 pm

[rtl] بصراحة أنا باعتة  مخصوص انهارده علشان اعرف دور الراجل في البيت إيه غير انه يدخل من البيت يطوح المفتاح على ترابيزة السفرة من بعيد اصل البيه بينشن .. ويقلع الجزمة على جنب .. ويدخل الاوضة يقلع هدومه وهوة واقف مكانه ويرمي البشكير مبلول على الأرض ده غير عدة الحلاقة اللي نعكشها على الصبح يا فتاح يا عليم .. ويدخل على الدش يقوم بأسوأ واجب معاه بعدها على السفرة علشان يتآمر على اللي جابوني ملاحظات ، يسيب الطبق مكانه ويدخل المطبخ علشان بيحب يعمل الشاي بنفسه طبعا نص المعالق في الحوض اقسم بالله ماعرف ليه وكام كباية على الماشي وبعدها اغسلي يا جارية ، تيجي مرحلة الفرجة ع المحروق التلفزيون شاي في قهوة في نسكافيه في في في في ... طيب .. نخلص من المرحلة المعفنة دي ندخل على مرحلة النوم .. الحمد لله دي فترة الهدنة الوحيدة اللي بعيشها في يومي الكئيب .. يصحى البيه .. علشان يكمل علية بفتح الدولاب يختار هدومه وطبعا المشهد الأزلي المعروف نص الرف على الأرض والنص التاني على السرير والجارية اللي هوة أنا الم وراه بعدين ينزل لأصحابه وينبسط كويس جداً علشان فيه بهيمة ينكد عليها بذمة بالليل والهدوم والمفتاح وسيناريو الكبيات بالكربون يتعاد تاني وهكذا .... صحيح رضينا بالهم والهم مش راضي بينا [/rtl]
[rtl]هوة سؤال يتيم .. هية الرجالة كلها كده ولا أنا اللي بختي مايل ؟؟؟؟؟؟[/rtl]
[rtl]على رأي ريا وسكينة البخت جه لحد عندنا وعرج هههههههه[/rtl]
[rtl]والنبي عايزة إجابة أحسن قربت أحجز في العباسي جناح [/rtl]
[rtl]مدام موكوسة[/rtl]
قلب الجزائر
عضو نشط
عضو نشط

مُساهمةموضوع: رد: الرجالة كده ولا بختي اللي مايل ؟!    السبت مارس 22, 2014 3:08 pm

طرح رائع مشكوووووووووووورة
علا المصرى
مشرفة
مشرفة

مُساهمةموضوع: رد: الرجالة كده ولا بختي اللي مايل ؟!    الإثنين يونيو 09, 2014 3:01 am

الهام اخت علا
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

مُساهمةموضوع: رد: الرجالة كده ولا بختي اللي مايل ؟!    السبت يوليو 05, 2014 4:21 am

مجهود رائع جدااااااا تسلم ايدك 

الرجالة كده ولا بختي اللي مايل ؟!
صفحة 1 من اصل 1