منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

أهلا وسهلا بك إلى منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع :: منتديات تشات ومواضيع عامه - Chat Forums and general topics :: إحكى من قلبك - Vdvd and Ehky of your heart

شاطر

السبت مارس 22, 2014 2:28 pm
المشاركة رقم:
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

مُساهمةموضوع: هو فية خيانة في الحلال

هو فية خيانة في الحلال

أنا من مدة طويلة فكرت أبعت مشكلتي واترددت كتير علشان عارف أني هلاقي هجوم فظيع لكن قررت أني أبعت لأني متأكد ان فيه رجالة كتير في وضعي ، أنا زوج من حوالي ست سنين وبعد قصة حب ومازال الحب أنا بعترف لكن في نفس الوقت مش قادر امنع نفسي من تعدد علاقاتي بستات تانية .. أنا بشوف نفسي وبحس بروحي لما أتعرف على ست جديدة وتكون في حياتي بحس أني متحمس ومقبل على الدنيا خصوصا لما أكون متخانق مع مراتي .. بحس أني مش بكبر واني ممكن ألاقي واحدة أكون شخص جذاب بالنسبالها خصوصا ان العلاقة الزوجية بيفتر فيها شوية مشاعر مهمة بعد مرور سنين كتير وده بيضايقني وبيحسسني أني بعجز أو مش محل رغبة أو شغف .. صحيح مراتي بتحبني وأنا متأكد من كدة وبصراحة بتبادلني مشاعر جميلة لكن مش بحسها منها زي في اول جوازنا بحس ان كلامها الحلو ليه بقت تأدية واجب أو اعتياد بس مش اكتر .. لكن علاقتي بالاخريات دايما بتحسسني بنفس درجة اللهفة اللي كنت بحسها من مراتي في اول جوازنا ، عارف أني غلطان لكن مش قادر أعيش بدون إحساس اللهفة اللي قصدته .. وده عمره ما هيتوفر مع زوجة قضيت معاها سنين لكن دايما بيتوفر مع ست أنا في حياتها إنسان جديد وهية كمان ، أنا مش بقول هروح أتجوز واحدة تانية لأني أكيد مش هقدر لكن بقول محتاج افضل في حالة تجديد علاقات كل شوية ، عارف أنكم هتقولوا علية مجنون أو ظالم أو حتى بطران على زوجتي وحياتي لكن والله أنا بتكلم بكل صراحة ومحتاج لحل برغم تمسكي بفكرة الخيانة المقصودة أو الخيانة الحلال زي ما بسميها بيني وبين أصحابي على سبيل الهزار .. لما ابتدت تصرفاتي مع مراتي تتغير غصب عني من كتر العلاقات دي ابتديت أخاف على بيتي وعلى علاقتي بزوجتي الرائعة وفي نفس الوقت مش قادر أبطل ده وتهت بين عقلي ورغباتي وقلبي بجد تايه ونفسي في نصيحة لوجه الله .. أسف أني طولت عليكم وشكرا جزيلا .

الموضوع الأصلي : هو فية خيانة في الحلال // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مريم بنت الملك

توقيع : مريم بنت الملك

المصدر: منتديات النور والظلمة

السبت مارس 22, 2014 3:06 pm
المشاركة رقم:
عضو نشط
عضو نشط

مُساهمةموضوع: رد: هو فية خيانة في الحلال

هو فية خيانة في الحلال

طرح رائع مشكوووووووووووورة

الموضوع الأصلي : هو فية خيانة في الحلال // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: قلب الجزائر

توقيع : قلب الجزائر

الإثنين يونيو 09, 2014 3:02 am
المشاركة رقم:
مديرة الموقع
مديرة الموقع

هو فية خيانة في الحلال

الموضوع الأصلي : هو فية خيانة في الحلال // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: علا المصرى

توقيع : علا المصرى

ان مرت الأيام ولم ترونـي
فهذه مواضيعي فتـذكرونــي
وان غبت يوما ولم تجدونـي
ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونــي
ان طال غيابـي عنكـم دون عـودة
اكون وقتهـا بحـاجة للدعـاء فادعـولــي

السبت يوليو 05, 2014 4:22 am
المشاركة رقم:
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

هو فية خيانة في الحلال

مجهود رائع جدااااااا تسلم ايدك 

الموضوع الأصلي : هو فية خيانة في الحلال // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: الهام اخت علا

توقيع : الهام اخت علا

الــرد الســـريـع
..