منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

أهلا وسهلا بك إلى منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع :: عالم الأسرة والمجتمع - Family and community world :: الحياة الزوجية - Married life

شاطر

الخميس مايو 22, 2014 12:00 pm
المشاركة رقم:
مشرفة
مشرفة

مُساهمةموضوع: وقعت في حب اخر

وقعت في حب اخر

أريد المساعدة, أنا عندي 35 سنة, لدي بنت, متزوجه من 10 سنين, حياتي كانت عادية لحد ما اتعرفت على شخص من النت, وأنا كتيرة الدردشة في النت مع البنات أو الدكور, فزوجي مشغول على طول ولا يتكلم كتيرا, وعملي جدا,صدقوني انني امرأة استحي كتيرا ولا أرفع رأسي خجلا في الشارع,أحببت هدا الشخص و قد كدبت و قلت أنني لست متزوجة, طلب مني أن أراه لايف, و أن نتقابل فرفضت , فأنا لا أستطيع أن أخطأ أكتر من هدا, المهم, قفلت حسابي مند شهر المشكله الأن أنني أريد أن أنساه و لا أستطيع, أحتقر نفسي, فأنا أفكر فيه كل لخضة, و أبكي طول الوقت من هدا الأحساس,لا أريد سوى العودة الى حياتي الطبيعية, أحاول أن أغدق زوجي بالحنان ليبادلني, لكن لاحياة لمن تنادي, يقول لي دائما, احنا مش في فيلم]مصري, أقرأ القران ولكن كأن قلبي قد مات, كيف أفعل لأحيي قلبي و يصبح نقيا, وكيف أتغلب على هدا الشيطان الدي يعتريني, أريد أن أموت, أو أن أمحي ماضيا القريب الدي تهاونت فيه ,ساعدوني أرجوكم, و أريد ردودا خاصة من المجربين,

الموضوع الأصلي : وقعت في حب اخر // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: فاطمة الزهراء

توقيع : فاطمة الزهراء

الخميس مايو 22, 2014 2:35 pm
المشاركة رقم:
عضو برونزى
عضو برونزى

مُساهمةموضوع: رد: وقعت في حب اخر

وقعت في حب اخر

اللي بيحصلك ده طبيعي لان جوزك ما بيعاملكش الا على اساس اثاث او فرد من العائلة عليه تأمين طعامه و بس…. لمن الرجل مراته تهمله لانشغالها بمرض او عمل او طفل جديد الراجل بسهولة يشوفله شوفه و يحلل لنفسه و بعدين يقول مراتي ما بتهتمش بيا… بينما الست فما بتقدرش تعمل اي حاجة…حتى لمن بتطالب جوزها بمعاملتها بود و لطافة, الاجوبة جاهزة و منها الستات من قل ما كانتش كده و ده بس بالافلام و ما اعرفش ايه… طيب ما الستات بالاول ما كانتش تحط بارفان و لا تهتم برشقتها و لا حتى تنظف سنانها نبقى زيها؟؟ الست اليوم 35سنة و لازالت بعز نضجها و صحتها و جمالها و انوثتها و لازم تصبر على معاملة الغريب اللي بيعاملها جوزها… طبعا الست اللي كتبت المشكلة اكيد تربيتها رغم كل ما تعانيه ما سمحتلهاش انها تغلط الحمدلله بس ده ما يمنعش ان لازم تقولي لجوزك انه زي ما هو ليه احتياجات طبيعية انت كمان عندك احتياجات نفسية و عايزة كلام حلو و تعليق لطيف لمن تكوني لابسة حاجة حلوة و عزومة او هدية و لو وردة و لو قالك ده في الافلام شوفي هو بيسمع ايه و جيبيله اللي يأيد كلامك يعني لو مؤمن في ناس بتنصح بحسن معاملة المرأة و لو بيحب الكلام العلمي جيبيله حاجة من الكتب و كده …. بس ما تعيطيش ده حقك انت مش الة يعمل اللي هو عاوزه و يمشي

الموضوع الأصلي : وقعت في حب اخر // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام صفاء

توقيع : مدام صفاء

الخميس مايو 22, 2014 4:00 pm
المشاركة رقم:
عضو مميز
عضو مميز

وقعت في حب اخر

شكرا لك على تعبك وجهودك المبذوله ومساهماتك الرائعه للمنتدى

الموضوع الأصلي : وقعت في حب اخر // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: عصام بكار

توقيع : عصام بكار

المصدر: منتديات النور والظلمة

الجمعة مايو 23, 2014 10:37 am
المشاركة رقم:
مديرة الموقع
مديرة الموقع

وقعت في حب اخر

مشكلتك انك خجوله في المواجهه وعلشان كده لقيتي سبيلك في الشات تتكلمي براحتك بدون ماحد بشوفك أو يعرفك ولقيتي الاهتمام اللي مفتقداه في زوجك لكن ده وهم مافيش حب عن طريق النت ده تسليه وتضيع وقت متعيشيش في وهم الحب بدل ما تضيعي الوقت في نسيان حب الوهم فكري أزاي تلفتي نظر جودك وترجعيه ليكي

الموضوع الأصلي : وقعت في حب اخر // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: هدى محمد

توقيع : هدى محمد

الــرد الســـريـع
..