منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

أهلا وسهلا بك إلى منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع :: عالم الأسرة والمجتمع - Family and community world :: الحياة الزوجية - Married life

شاطر

الإثنين يونيو 02, 2014 2:12 pm
المشاركة رقم:
مشرفة
مشرفة

مُساهمةموضوع: مشكلة سرعة القذف بعد الزواج

مشكلة سرعة القذف بعد الزواج

انا شب عمري 18 سنة وبل العادة السرية اعاني من سرعة القذف وانا اخاف عندما اكبر واتزوج انا يبقى الحال كما هو ولكن حاولت انا امنع نفسي من هذه العادة ولكن لم استطع وما رأبكم بحل لي ساعدوني ارجوكم

الموضوع الأصلي : مشكلة سرعة القذف بعد الزواج // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: فاطمة الزهراء

توقيع : فاطمة الزهراء

الإثنين يونيو 02, 2014 6:52 pm
المشاركة رقم:
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة سرعة القذف بعد الزواج

بص هقؤلك على حاجة تقريبا الشباب فى سن المراهقة كلهم وبلا استثناء بيعملو العادة السرية ولو فى حد قلك لا قوله انتا كداب وغير كده الانسان لو عنده (الإرادة) هيقدر بإذن الله انه مش يمتنع عنها يتجنبها بأكبر قدر ممكن او يحد منها على قدر مايقدر لأنك هتعملها هتعملها المفرض انك تعمل العادة السرية كل اسبوعين يعنى مرتين فى الشهر ده الطبيعى انا اعرف ناس بيعملوها 3 مرات فى الساعة شوف ده ايه الى حصله بينزل دم وبيندم على كده حاول تعملها كل يومين ثم كل 4 ايام بعد كده كل اسبوع وبعد كده كل اسبوعين وانا بقؤلك اعملها لانك لو مش عملتها هتحصلك حالة ممكن تأثر عليك سلبيا وتولدك كَبت وسعتها هتعملها اكتر من الاول حالو تسيطر عليها لما تعملهاكل فترة زى ما انا بقؤلك هتحس براحة نفسية ولازززززم تصلى اهم حاجة وحاول مش تقعد فى البيت لو حدك ولو انتا قاعد فى اوضة لوحدك افتح باب الاوضة عليك مش تقفلو علشان
تقلل منها ثم افتكر فى سلبياتها وحاول بقدر الامكان انك مش تتفرج على افلام اباحية على قد ما تقدر واعرف ان مفيش حاجة بتيجى من يوم وليلة حاول وحاول وحاول على قد ما تقدر ومش تنسى لازم يكون عندك ارادة….. وربنا يحميك ويحمينا جميعا

الموضوع الأصلي : مشكلة سرعة القذف بعد الزواج // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: مدام سحر

توقيع : مدام سحر

الأربعاء يونيو 11, 2014 11:53 pm
المشاركة رقم:
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة سرعة القذف بعد الزواج

...تحية شكر وتقدير وليس مجاملة بل هو حق علينا جميعا ( أعضاء منتدى النور والظلمة )لك أختي المبدعة على هذا المجهود الرائع كلمات شكر ارسمها بالورود كلمة شكر لن توفيك حقك و لا اجد كلمات تليق بك فجزاك الله كل خير ....

اخيكم

عصام

الموضوع الأصلي : مشكلة سرعة القذف بعد الزواج // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: عصام بكار

توقيع : عصام بكار

المصدر: منتديات النور والظلمة

الــرد الســـريـع
..