منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

أهلا وسهلا بك إلى منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

منتدى نور الحياة -- الموقع الان للبيع :: الأقســـــام الإداريـــــة - Boroughs :: اعلانات الادارة - Advertising management

صفحات الموضوعانتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
شاطر

الثلاثاء مارس 01, 2016 8:47 am
المشاركة رقم:
Admin
Admin

http://www.alnor57.com
مُساهمةموضوع: خسارة احلى منتدى

خسارة احلى منتدى

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

اولا انا حزينة وانا بكتب هذا الكلام فى السنة الماضية لما الشركة جددت لية الدومين مجانا كنت سعيدة جدا وزاد نشاطى ونشاط الاعضاء فى الموقع واشكر ربنا  الموقع كان نشيط كدا دا بسبب تشجيع الشركة لينا رغم انة مافيش اى فايدة من الموقع لانة  الزوار قليلة حتى الاعلانات مافيش اى نقرات عليها غير نقرة فى اليوم يعنى تعب من غير اى فايدة وبدل ما الشركة بتستمر فى تشجيعنا بتتركتنا  انا مش بقولى اجبارى تجدد الدومين لينا لكن الشركة عارفة ان مواقعنا نشيطة والمفروض انها تحافظ على المواقع دى لانها من مصلحة الشركة ان المواقع النشيطة والمفيدة فى المواضيع تكون على خدمة احلى منتدى انا فى احلى منتدى من 3 سنين وتعبت جدا وانا بكبر الموقع وانزل المواضيع المفيدة واشجع الاعضاء كمان واشكر ربنا الموقع كان ممتاز جدا لكن بعد اللى  حصل دة ما ليش اى نفس انى انزا موضوع واحد وافتكر بعد تنزل هذا الموضوع فى الموقع حتى الاعضاء هيرجعوا للوراء الشركة مش هتخسر حاجة لما تجدد لينا لانة هى المستفيدة على الاقل من الحقوق اللى اسفل الموقع والاعلانات ولا انا بتكلم غلط لكنى انا انا انشط واعضائى ينشطوا من غير فايدة يبقى خسارة لينا دا انا لو بنشط انا واعضائى فى موقع مدفوع كنا هنكون اسعد من كدة

انا اسفة مرة اخرى

ملحوظة ياريت كل الاعضا توقف تنزل اى موضوع فى الموقع  ممكن كام رد فقط لان مش عايزة اتعب الاعضاء اكتر من كدة

الموضوع الأصلي : خسارة احلى منتدى // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: Admin

توقيع : Admin

المصدر: منتديات النور والظلمة

0

السبت مارس 05, 2016 12:21 pm
المشاركة رقم:
عضو ماسى
عضو ماسى

مُساهمةموضوع: رد: خسارة احلى منتدى

خسارة احلى منتدى

يعطيكى الف عافية

الموضوع الأصلي : خسارة احلى منتدى // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: Amal Mubarak‎

توقيع : Amal Mubarak‎

السبت مارس 05, 2016 3:39 pm
المشاركة رقم:
مشرفة
مشرفة

خسارة احلى منتدى

يعنى كدة نوقف النشاط هنا  طيب الموقع الجديد فين حطوا رابطة هنا

هى الصراحة غلطة ان حد يعمل منتدى على خدمة احلى منتدى انا مشتركة فى مواقع فى بى وزوارها ماشاءاللة وهنا مش بشوف زوار زى المواقع التانية

بس كان صعبان علية اسيب الموقع دة بس كويس ان فية موقع مدفوع هيتعمل انا هكون اول عضوة فية

الموضوع الأصلي : خسارة احلى منتدى // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: bent el noor

توقيع : bent el noor

السبت مارس 05, 2016 3:55 pm
المشاركة رقم:
عضو برونزى
عضو برونزى

خسارة احلى منتدى

بعد تذن الاخوة الكرام

هى احلى منتدى فاشلة من الالف للياء واى انسنا هيعمل هليها موقع هيكون بيتعب نفسة لان المستفاد الوحيد من عمل المواقع على احلى منتدى هى الشركة لانها تجنى اموالا ضائلة من ذلك يعنى الاعضاء مش هيستفيدوا  الا تعب ومشقة ولاحظوا كلامى هذا وانتوا تعرفوا  لا تضيعوا وقت فى احلى منتدى بدل دفع المبالغ لعمل الدومين والحقوق والاعلانات اعملوا مواقع مدفوعة او فى بى افضل

الموضوع الأصلي : خسارة احلى منتدى // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: Ahmed Salim Salim

توقيع : Ahmed Salim Salim

الإثنين مارس 07, 2016 6:03 pm
المشاركة رقم:
عضو مميز
عضو مميز

خسارة احلى منتدى

يعطيكى الف عافية

الموضوع الأصلي : خسارة احلى منتدى // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: صباح محمد احمد

توقيع : صباح محمد احمد

الثلاثاء مارس 08, 2016 10:14 am
المشاركة رقم:
مديرة الموقع
مديرة الموقع

خسارة احلى منتدى

انا قراءت الموضوع وطبعا طلب الادمن ينفذ لكن عنى استفسار لية نعمل ردود ومواضيع لا مادام فية مقاطعة وهل اللى هيجرى هنا هيتم فى الموقع الاخر ام فى هذا الموقع فقط

الموضوع الأصلي : خسارة احلى منتدى // المصدر : موقع تور الحياة // الكاتب: وردة المنتدى

توقيع : وردة المنتدى

المصدر: منتديات النور والظلمة

صفحات الموضوعانتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

الــرد الســـريـع
..