منتدى نور الحياة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا

منتدى نور الحياة

اخبار . رياضة . فن .فيديو. طب. برامج. موضة. طفل. حوادث. بحث. فيس .بوك . تويتر. يوتيوب. جوجل . ادنس. ربح .نت .افلام . ترانيم . مسرحيات. عظات

البوابةاليوميةالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

بتمنالها الرضا ترضي

كاتب الموضوعرسالة
مريم بنت الملك
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

مُساهمةموضوع: بتمنالها الرضا ترضي   الإثنين فبراير 13, 2017 3:51 pm

انا هدخل في الموضوع .. مشكلتي ان والدتي تعبانة جدا واخواتي متجوزين وانا الوحيدة اللي قاعدة معاها اقامة كاملة بحكم ظروفي الاجتماعية وبشتغل لكني للاسف تعبت من كتر ما بنزل معاها للدكاترة والمستشفيات والسهر بالليل هية صحتها علي قدها جدا صحيح هية امي وغالية علية جدا ومليش غيرها لن انا كمان سني مش صغير وبمر بظروف صحية صعبة مخلياني مش طايقة نفسي وامي طلباتها كتير وانا شغلي مضايقني بقيت مش عارفة الاحق بين الشغل وبين امي وبين الدكاترة بتاعتي انا كمان ونفسيتي بقت زفت من كتر ما شايفاها تعبانة قدامس ومش قادرة اعملها حاجة وضميري تاعبني من احساسي من ضيقي منها دي امي برضه لكن انا صحيا تعبت واخواتي شايلين ايدهم من كل التفاصيل دي خالص معرفش ليه اكنهم مش شايفين الهم اللي انا فيه ياريت تنصحيني اعمل ايه مع اخواتي واعمل ايه مع امي ونفسي وشكرا علي حسن استقبالك لكل رسايلي 

بتمنالها الرضا ترضي
صفحة 1 من اصل 1